Pajari debytoi Suomen MM-osakilpailussa elokuun alussa komeasti Rally1-auton ratissa neljännellä sijalla. Homma saa jatkoa tämän kuun lopussa Chilessä, kun Pajari pääsee urallaan toista kertaa ykkösluokan rallikilpurin rattiin.
Eikä tässä vielä kaikki. Lokakuussa Pajari saa ajaa myös Keski-Euroopan MM-rallin Toyotan tehdastykillä.
Toyotan päätös jättää Takamoto Katsuta sivuun Chilestä, ja ottaa Pajari tilalle, sai huhumyllyn ensi kauden suhteen entistä kovemmille kierroksille. Vaikka Katsuta saisikin jatkaa kotimaansa automerkin palveluksessa, myös Pajarin osakkeet ovat vahvasti nousussa.
Pajari kuitenkin säilyttää viilipyttymäisen linjansa, vaikka tilanne vaikuttaa erittäin lupaavalta.
– Totta kai toivon, että pystyisin olemaan osa tiimiä ensi vuonna ja pääsisin ajamaan lisää Rally1-autolla. Se on unelma, joka tässä elää, Pajari sanoo.
– Sitä kohti olemme olleet koko ajan menossa. Se on ollut hienoa nähdä, että nytkin saamme tunnustusta ja luottamusta tiimin suunnalta.
Vaikka Pajarin ura on noussut tasaisen varmasti kohti huippua sitten MM-sarjan juniorimestaruuden kaudella 2021, on suomalaiskuskilla edelleen tiukasti jalat maassa.
– Kun nyt pääsemme ajamaan tällä autolla lisää, se merkitsee tosi paljon ja elättää jonkinlaisia toiveita, että pääsisi ajamaan jatkossa enemmänkin. Totta kai sitä itse toivon, mutta se on muiden ihmisten päätettävissä, Pajari summaa.