Kalenteri ehdittiin esitellä kertaalleen jo viime vuoden lopulla, mutta siihen on tullut isosti muutoksia, kun koko sarjan oikeudet olivat myynnissä alkuvuodesta. Lopulta Kansainvälinen autoliitto FIA otti lopulta itse lajin promootion hoitoonsa. Kalenteri vaatii kuitenkin vielä maailman moottoriurheiluneuvoston hyväksynnän.
Viime vuoden lopulla esitetystä kalenterista pois ovat pudonneet sekä Kanadan että Australian ja Ison-Britannian osakilpailut. Julkistetussa kalenterissa MM-sarjaan kuuluu vain kuusi kilpailua. Rallicross-sesonki starttaa Portugalin Montalegresta touko-kesäkuun vaihteessa. Sen jälkeen ajetaan Ruotsissa ja Unkarissa heinäkuussa sekä Suomessa KymiRingin radalla elokuussa.
KymiRingin edustajat kertoivat viime syyskuussa, että he ovat tehneet rallicrossin MM-sarjan promoottorin kanssa pitkän sopimuksen. Rata on paininut viime vuosina monenlaisten ongelmien kanssa, eikä tiedossa ole, kattaako uusi kontrahti kuinka monta kautta lajin ykköstasolla.
Kauden toiseksi viimeinen osakilpailu kaasutellaan puolestaan Turkissa syyskuussa. Vuoden viimeinen kisa on merkitty kalenteriin, mutta järjestäjää ja päivämäärää ei ole vielä tiedossa.

MM-sarjan viisi ensimmäistä osakilpailua muodostavat kokonaisuudessaan rallicrossin EM-sarjan vuodelle 2025.
– Rallicrossin MM- ja EM-sarja omaavat ison potentiaalin. FIA:n panostus lajiin varmistaa sen, että voimme taata kilpailijoille, sponsoreille ja faneille maailman luokan tapahtumat. Meillä on vahvat perustat ja uudessa kalenterissa on sekä perinteisiä rallicross-ratoja että uusia paikkoja, FIA:n Emilia Abel kommentoi.
Viime vuonna rallicrossin MM-kultaa juhli jälleen ruotsalainen Johan Kristoffersson. Miehen vyöltä löytyy jo seitsemän titteliä.